четвъртък, 14 май 2015 г.

Какво представлява запалката за бавен фитил?






Изобретяването на бавната запалка е важна иновация в пиротехниката, като технологията използва моментно напрежение и нагрявайки проводник с голямо съпротивление, възпламенява фойерверка.
Този начин на възпламеняване е по-удобен, само трябва да следвате следните няколко стъпки, описани по-долу:



1. Хванете електрическата запалка за бавен фитил и разтворете клипса (като щипка);





2. Отлепете предпазната лепенка на фитила на пиробатерията;



3. Захванетe клипса за фитила.




Използвайте дистанционно, за да запалите бавния фитил вместо традиционното запалване с ръка, защото този начин е много по-безопасен. 

*Запалката за бавен фитил работи с предназначени специално за нея дистанционни



Указания за безопасност:


1. Изходящото напрежение на системата е 12V. Изходящ ток е 1А.
2. Диаметър на фитила - 3.2мм.
3. В случай, че фитилът е с по - голям диаметър от 3.2мм или водоустойчивото лепило е прекалено дебело, премахнете част от него, издърпайте фитила и закачете възпламенителя.


  

1 коментар:

Анонимен каза...

Такова ще си направя сам . и не едно а поне 20 и ще ги вържа към моето устройство което изобретих сам и кръстих Барутна Светлина 20. то представлява куфар с електроника която е транзисторна с 20 NPN транзистора ! и бутониера също като на звънчевото табло на всеки домофонизиран вход ! към него ще вържа 20 такива ел.запалки и с автоакумулатор се задейства. и от бутониерата се изстрелват фойерверките. всички бутони са номерирани. АПАРАТА МИ Е САМО С ЧАСТИ БЪЛГАРСКО ПРОИЗВОДСТВО! Аз много сам на ти с електрониката нищо че съм само на 13години! освен това уреда ми е снабден със звукрегулатор за да усилва и намаля касетофона пак напомням че всичко е произведено в България! БАРУТНА СВЕТЛИНА 20 е любимата ми самоделка всичко съм правил аз и не го продавам и за 1000лв. утивам на една поляна! и след като го наглася да е в пълна изправност броя 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 старт и почвам да гърмя! всички много ми завиждат и ми се радват! когато изгърмя и двадесетте пироизделия без да съм искал всички ми дават някой лев! Куфарът и с нормална големина от алуминий също родно производство! Може да хабя един акумулатор за една нощ но си го бива правим го на старото летище на с. Николово на нова година. ЯКО Е ?